Glömsk, trött och skapligt glad.

Börjar med att vakna på morgonen och inse att jag måste ringa facket och fråga dom lite. Dom gav mig ett svar jag inte tyckte om . Dock ej dom som gjort fel utan min chef. Måttligt roande.

Efter det vart det en snabb dusch då jag trodde klockan var mer än den egentligen var. In i duschen ut ur duschen äta frukost klä på sig titta på klockan.... inse att fan... den är bara halv 10. Ordnade till mig och tog sedan Candi på en jätte promenad bort till Anna vår hundvakt idag eftersom Nettan inte var hemma. Kom sedan fram till Anna och lämnade av Candi som verkade trivas. Började sedan min resa till arbetet där jag kom in tidigare och tog en morgon kaffe samt en hel del skitsnack med Johanna. Mycket trevlig morgon. Nu så inser jag att det nog är studiedag i skolorna.. Mängder med folk.. sanslöst mycket folk här.


Nu vill jag bara hem och slappa lite framför tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0