ytterligare en dag av aktiviteter.

Idag händer det massor..

Polarn ska tattuera sig idag, ett ascoolt motiv som kommer passa honom. ska bli ballt att se hur det blir.

Vi ska till vetrinären med vår lilla luna ( vår hon katt) bara för att kontrollera så hon inte har nån sjukdom eller liknande som kan sprida sig till våra andra djur.

Senare på kvällen så är det en föreläsning  angående hundar. Ska bli otroligt intressant att höra vad föreläsaren säger.


Annars så händer det inte så mycket.. JO min flickvän är grönblondin nu :D haha ser helt underbart vacker ut.
Men hon kommer se så mycket vackrare ut på Fredag :) Älskar dig gröngöling :) (förlåt att jag stal täcket inatt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gör inget gubben =) Jag bara frös som fan inatt!! ;P annars är det lugnt ;). Och ja, jag är grönblond ;p Morr. kommer få höra gröngöling fram till fredag ;p

2008-10-22 @ 10:53:34
URL: http://litentingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0