En trevlig dag.

Igår hade vi en riktigt trevlig dag.
Vi var ute i nästan 3 timmar i vrinnevi och tjejerna traskade runt med hundarna medans Johan och jag gick 140 steg bakom och pratade arbete, tv spel, och annat kul tid. efter promenaden hamnade vi på fika hos Johan och Linda.

Under tiden hos dom ägnade vi mestadelen av vår tid där till att spela Buzz och Soulcalibur IV.

Vi hade en kanon trevlig tid där. Även om jag inte klådde Johans win streak på 12 vunna matcher själv hamnade jag bara på 11 :( men men som inspector gadget säger " Next time carma NEXT TIME! " :)



Kommentarer
Postat av: Din ;)

Det var jätte trevligt o gå i vrinnevi och fikat var gott o buzz var kul o allt :D o det roligaste var att du var med ;) Det var min höjdpukt på dan ;) kyss

2009-04-24 @ 09:52:39
URL: http://litentingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0