Kan nog bli ett riktigt bra spel år.

Ser ut att kunna bli ett kanon bra år för spelare.

Massor med nya coola spel som kommer.

Därför har lilla jag valt utt ett par stycken spel som jag ska skriva lite om.

Bionic commando

Bionic commando

Bionic commando

Bionic commando

Kommer att tok rocka allt så kul att dom gör detta spel.
Rockade då kommer rocka nu!

SVINGU ACTION!

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Hoppas bara dom kommer att få bättre flyt i spelet nu än vad dom fick i föregångaren som inte alls föll mig i smaken just för att det var riktigt buggigt och segt.

Men det ser fruktansvärt lovande ut.

Prototype

Prototype

Prototype

Prototype

Ser otroligt coolt ut. Hoppas kontrollen kommer att bli bra bara. Mitt enda orosmoment.

Sacred 2

Sacred 2

Sacred 2

Sacred 2

Kan omöjligtvis bli buggigare än 1:an.

Singularity

Singularity

Singularity

Singularity

Ett spel där tid o rum spelar en viktig roll.
Kommer att bli intressant och se vad dom kan göra med detta.

Terminator

Terminator

Terminator

Terminator

Terminator : salvation.
Utspelar sig i framtiden så bered er på att fightas mot Terminators i en framtid där Cyberdyne regerar.

Wolfenstein

Wolfenstein

Wolfenstein

Wolfenstein

Wolfenstein.. Kommentar onödig.

Deus ex

Uppföljare till 2 styck klockrena spel. Även fast många tyckte att 2:an var riktigt dålig så påstår jag motsattsen.
Fullkommligt älskade båda spelen.
Hoppas jag kommer gilla 3:an också.

dead

Jaha då var det dags att kötta zombies med diverse atiraljer fast i Vegas denna gång. Underbart.
Längtar som fan. Tills dess så måste jag fan få arslet ur vagnen och klara 1:an.

Aliens

Återigen kommentar onödig.
COOP!!!!

Max

Får dom bara storyn att bli bra så kan detta spel bli hur stort som helst. (Görs av finska Remedy)
GO SUOMI !
Medans jag skriver om Remedy så här kommer Alan Wake.
Alan

Alan

Skräck spel i love it. Hoppas det blir bra.



Sist men inte minst. En

Mass

Uppföljaren till ett av dom bästa RPG spelet till Xbox 360.
Har potential att blir underbart.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Har tänkt länge och ha just spel tema blogg jag med.



Terminator Salvation? allvarligt copy...filmlicensspel: usch o fy(oftast, finns ju riddick)



Alan Wake: Nya duke nukem forever, kommer nog fan aldrig att komma.



Aliens längtar jag till som en tok, det kan bli grymt skitbra. Det som även gör det lovande är att de faktiskt låter storyn vara mellan filmerna. På det sättet kan de göra lite som de vill.



Mass Effect 2: mass effect var <3.



Spelet jag längtar mest efter 2009 kommer snart: Punch out wii =).



2009-04-28 @ 07:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0