Promenad utmed strömmen.

Idag så blir det faktiskt en liten promenad utmed strömmen med älsklingen and lé dog. Ska bli trevligt. Synd bara att jag är så sjukt förkyld men det får gå ändå.

Lite mycket i huvudet just nu, Ska man stanna på jobbet eller ska man kasta in handuken ? Ett jobb som innebär att jag mår dåligt varje dag jag ska dit och är hemifrån ca 13 timmar per dag (mitt fel förvisso men vad gör man när man inte trivs där man bodde) Eller ta arbetet här i Norrk som innebär mer hemma tid med älsklingen och dock lite mindre lön?

Svåra val. Men jag åter kommer när jag löst dom :)


Tills dess ha en kanon bra sommar dag. För idag är det faktiskt sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0